مقالاتی در مورد: بات معامله‌گر

بات معامله‌گر چیست؟

بات معامله‌گر چیست؟


بات معامله‌گر ابزاری است که به کاربران امکان انجام معاملات خودکار رمزارزها را می‌دهد.

چگونه می‌توانم استراتژی‌هایی بات را ببینم؟


کاربران می‌توانند از طریق صفحه اصلی بات، استراتژی بات‌ها را مشاهده و بر اساس هر استراتژی، بات مورد نظر خود را در بازار دلخواه تنظیم کنند.

آیا برای استفاده از بات، باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟


استفاده از بات‌ها برای کاربران هیچ هزینه‌ای ندارد و می‌توان به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کرد.

چگونه بات مورد نظر خود را بسازم؟


برای استفاده از بات‌ها، کافی‌ است استراتژی مورد نظر خود را انتخاب کرده و با پر کردن پارامترهای اصلی هر استراتژی، اقدام به ساخت بات ترید ارز دیجیتال کنید. در نهایت، با تخصیص مقدار سرمایه‌گذاری مورد نظر خود به بات، می‌توانید بات خود را راه‌اندازی کرده و معاملات بات را آغاز کنید.

معاملات و سفارشات بات به چه صورت انجام می‌شوند؟


هنگامی که یک بات با هر استراتژی می‌سازید، ابتدا مقدار موجودی که به بات اختصاص داده‌اید از کیف پول اصلی شما برداشته و به کیف پول بات منتقل می‌شود. این کار به صورت خودکار توسط بیت‌پین انجام می‌شود و دقیقا مقدار ارز پایه و کوینی که شما تعیین کرده‌اید، منتقل خواهد شد.
این انتقال به منظور انجام سفارشات و معاملات بات انجام شده و بات شما برای انجام هر تراکنش از این موجودی استفاده می‌کند. تاریخچه‌ی سفارشات و معاملات فقط در صفحه ی «بات‌های فعال» قابل نمایش است.
تا زمانی که بات ارز دیجیتال فعال است، این مقدار موجودی برای کاربران غیر قابل معامله و برداشت خواهد بود. به محض توقف بات، این موجودی از کیف پول بات به کیف پول اصلی کاربران انتقال می‌یابد.

چگونه می‌توانم سود حاصل از معاملات باتم را برداشت کنم؟


برای دستیابی به سود حاصل شده توسط بات‌، باید بات فعال خود را متوقف کرده و یکی از شروط توقف را انتخاب کنید. در صورت انجام این کار، بات شما متوقف و موجودی تخصیص یافته به بات شما از کیف بات به کیف پول اصلی بازگردانده می‌شود.

راهنمای استفاده از بات‌های بیت‌پین:

* بات خرید تکراری (DCA)

به روز شده در: 28/05/2024