مقالاتی در مورد: آشنایی با بیت‌پین

بیت‌پین چیست و چگونه به بیت‌پین اعتماد کنم؟


بیت‌پین چیست؟



بیت‌پین محصولی از شرکت دانش‌بنیان «سنا ایمن مبادله» (منطقه آزاد انزلی) است که به‌ صورت خاص و تخصصی در زمینه فناوری‌های بلاک‌چین و ارز دیجیتال فعالیت دارد. درواقع بیت‌پین بازاری بدون واسطه برای کاربران به وجود آورده است که در آن می‌توانند به‌راحتی از یکدیگر ارز دیجیتال خریداری کرده و یا به هم بفروشند.

بیت‌پین سعی کرده با توجه به استانداردهای بین‌المللی، پلتفرمی با هدف رقابت با پلتفرم‌های بین‌المللی طراحی کند و در عین حال، سادگی و قابلیت استفاده برای کاربران ایرانی را فراهم آورد. این پلتفرم، خریداران و فروشندگان را بدون واسطه به هم متصل می‌کند و این باعث می‌شود تا خریداران بتوانند با بهترین قیمت ارز دیجیتال خریداری کرده و فروشندگان بتوانند با قیمت مورد نظر خود ارز دیجیتال خود را بفروشند.

پلتفرم معاملاتی بیت‌پین سعی دارد با ارائه زیرساخت قدرتمند، هسته معاملاتی هوشمند با ویژگی‌های پلتفرم‌های شناخته شده در جهان و ایجاد استانداردهای فنی و غیرفنی در زمینه امنیت کیف پول، خدماتی با کیفیت برای کاربران ایرانی فراهم کند. این پلتفرم دارای بازارهای متفاوت با جفت‌ارزهای متنوع بوده و در سه پلتفرم اندروید، iOS و وب برای کاربران قابل استفاده است.

* ارائه سیستم سفار‌ش‌گذاری حرفه‌ای به صورت Stop-Limit و OCO
* پشتیبانی حرفه‌ای به‌صورت ۲۴ ساعته در همه روز سال
* کیف پول امن (استفاده از مجموعه ابزارهای فنی و تکنیک‌هایی مانند سیستم ذخیره‌سازی سرد)
* آموزش‌های کاربردی و آگاه‌سازی کاربران در آکادمی بیت‌پین
* ارائه سیستم کسب درآمد با دعوت از دوستان
* کم‌ترین کارمزد در بازار
* بستر امن برای تبادل و ایجاد فضای بدون واسطه
* ایجاد بستری برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال
* امکان دریافت وام آنی بر پایه ضمانت دارایی‌ رمزارزی بدون چک، سفته یا ضامن
* مشاهده آخرین وضعیت سود و زیان دارایی با سرویس کارنامه
* اطلاع از آخرین نوسانات قیمتی رمزارزها با سرویس زنگوله


چگونه به بیت‌پین اعتماد کنم؟



بیت‌پین پلتفرمی تحت مالکیت شرکت «سنا ایمن مبادله» از زیرمجموعه‌های یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین هلدینگ‌های فناوری اطلاعات ایران است. همچنین، این شرکت متکی به مجموعه سهام‌داران حقیقی و حقوقی مطرح و صاحب‌نام است. تیم بیت‌پین از مجموعه دانش‌آموختگان، اعضای هیئت‌علمی و خبرگان دانشگاه شریف و تهران تشکیل شده و با تکیه بر علم روز دنیا و تجربه کاری در سطح ملی و بین‌المللی، پلتفرمی امن و مطمئن برای خریدوفروش ارز دیجیتال در کشور ایجاد کرده‌اند.

با توجه به جدید بودن بحث ارزهای دیجیتال و جذابیت فوق‌العاده آن‌ها، هنوز خلاء‌های قانونی در این زمینه در ایران وجود دارد و قانونی به آن‌ها اختصاص نیافته است. با این حال، طی مصوبه هیئت دولت، خریدوفروش ارزهای دیجیتال در کشور بلامانع است و سرمایه‌گذاران می‌توانند به‌راحتی و بدون مشکل در این زمینه فعالیت کنند. نهادهای دولتی و حاکمیتی فراوانی در قالب کارگروه‌ها در زمینه ارز دیجیتال و فناوری بلاک‌چین فعالیت دارند و یکی از این کارگروه‌ها، کارگروه مخصوص ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری است.

ضمنا از دیگر مجوزهای اخذ شده توسط بیت‌پین، می‌توان به اخذ مجوز دانش بنیانی شرکت با موضوع فناوری بلاکچین، عضویت در انجمن فینتک کشور و عضویت در انجمن بلاکچین اشاره کرد.

به روز شده در: 20/03/2024