مقالاتی در مورد: کارمزدها و سطوح کاربری

چند سطح کاربری در بیت‌پین داریم و تفاوت سطوح در چیست؟

ما با هدف تسهیل فرایند انجام معاملات و ایجاد بستری امن برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده، کاربران عزیز بیت‌پین را بر مبنای میزان فعالیت، در سطوح مختلف کاربری تقسیم کرده‌ایم. سطح‌بندی کاربران جهت جلوگیری از فعالیت‌های مشکوک و همچنین ایجاد دسترسی‌های لازم برای کاربران محترم، جهت انجام معاملات و تراکنش‌ها است.

به طور کلی، سطوح کاربری در بیت‌پین به ۳ سطح حقیقی و ۱ سطح حقوقی تقسیم می‌شوند. مدارک لازم برای احراز هویت در هر سطح متفاوت بوده و دسترسی‌ها و امکانات هر سطح نیز با سطح دیگر تفاوت دارد.

سطح ثبت‌نام شده (سطح صفر)


سطح کاربری صفر در بیت‌پین برای کاربرانی است که تنها به وسیله شماره موبایل یا ایمیل در بیت‌پین ثبت‌نام کرده باشند. از آنجا که کاربران ثبت‌نام شده (سطح صفر) هیچ‌گونه مدرک هویتی ارائه نداده‌اند، استفاده آن‌ها از بیت‌پین با محدودیت‌هایی در زمینه واریز و برداشت روبرو است. کاربران سطح صفر می‌توانند به صورت نامحدود واریز رمزارزی داشته باشند؛ اما واریز ریالی و برداشت (چه ارزی چه ریالی) در این سطح غیرفعال است.

سطح پایه (سطح ۱)


سطح پایه اولین سطح کاربری کاربران احراز هویت شده در بیت‌پین است. کاربران به وسیله شماره تلفن به نام خود و داشتن کارت بانکی معتبر می‌توانند به صورت آنی احراز هویت پایه را تکمیل کرده و اقدام به واریز نامحدود تومانی و رمزارزی یا برداشت نامحدود تومانی کنند. کاربران در سطح احراز هویت پایه توانایی استفاده از اکثر امکانات بیت‌پین را خواهند داشت و تنها محدودیت این سطح، محدودیت برداشت رمزارز برای کاربران است.

سطح پیشرفته (سطح ۲)


سطح پیشرفته، سطح بی‌نهایت در بیت‌پین است که کاربران در این سطح کاربری می‌توانند بی‌نهایت واریز و برداشت داشته باشند. همچنین استفاده از خدمات ویژه بیت‌پین مثل دریافت وام آنی، پشتیبانی ویژه و… منوط به حضور کاربران در این سطح کاربری است.

سطح شرکتی


برای ایجاد حساب کاربری با مشخصات شرکت حقوقی، لطفاً درخواست خود را به آدرس cs@bitpin.ir ایمیل کنید.

جدول سطوح کاربری

به روز شده در: 20/03/2024