مقالاتی در مورد: معاملات و سفارش‌ها

تفاوت خرید آسان و بخش معامله چیست؟

برای خریدوفروش در بیت‌پین دو روش کلی وجود دارد:

خرید یا فروش آسان


در بخش خرید آسان، کاربر مستقیماً با بیت‌پین وارد معامله شده و ارز موردنظر خود را خریداری می‌کند یا می‌فروشد. در این روش، بیت‌پین به جای کاربر اقدام به سفارش‌گذاری و جمع آوری ارز موردنیاز وی از پلتفرم‌های مبادله مختلف خواهد کرد. درواقع خرید آسان مخصوص کاربرانی است که علاقه‌مند به انجام سفارش به‌صورت سریع هستند.

برای اطلاعات بیشتر درباره بخش خرید آسان، راهنمای زیر را مطالعه کنید:
خرید آسان چیست و چگونه انجام می‌شود؟

بخش معامله بیت‌پین


پلتفرم معامله بیت‌پین، بستری است که در آن کاربران می‌توانند به‌راحتی با یکدیگر معامله کنند و رمزارز مورد نظر خود را بخرند یا بفروشند. لازم به ذکر است که بیت‌پین در این معاملات دخالتی ندارد و کاربران به‌صورت مستقیم و با توجه به سفارش‌هایی که ثبت می‌کنند، با هم معامله خواهند کرد.
در بخش معامله بیت‌پین، علاوه بر معامله رمزارزها با تومان، امکان خرید و فروش آن‌ها با تتر نیز فراهم شده که بستری حرفه‌ای را برای کاربران با انواع استراتژی‌ها و برنامه‌های سفارش‌گذاری، فراهم می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با انواع سفارش‌ها در بخش معامله بیت‌پین، لطفا به راهنمای زیر مراجعه کنید:
انواع سفارش‌ها در پلتفرم معاملات بیت‌پین

با توجه به توضیحات فوق، به‌صورت خلاصه می‌توان گفت خرید و فروش آسان، سرعت بالاتری داشته و می‌توانید از این طریق، رمزارز خود را سریع‌تر بخرید یا بفروشید. اما در بخش معامله، این امکان را دارید که با تعیین قیمت و در نظر گرفتن فاکتور زمان، در نهایت سود بیشتری کسب کنید.

به روز شده در: 25/03/2024