چرا کد تایید به پیامک یا ایمیل دریافت نمیکنم؟
عدم دریافت کد تایید ایمیلی یا پیامکی ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد که در ادامه به آنها میپردازیم:
ایمیل
- مطمئن شوید که در حال چک کردن همان آدرس ایمیلی هستید که در بیتپین با آن ثبتنام کردهاید.
- ممکن است ایمیل در پوشههایی بهجز اینباکس مانند پروموشن، اسپم، جانک، هرزنامه ارسال شده باشد. لذا در صورت عدم دریافت، همه پوشههای ایمیل خود را بررسی کنید.
- اگر کد ایمیل در پوشه اسپم قرار داشت، برای اینکه مجدداً به این پوشه ارسال نشود، در کنار ایمیل دریافتی دکمه «Report not spam» را بزنید:
پیامک
- لطفا ابتدا پوشه اسپم و بلاک شده پیامکهای خود را چک کنید.
- در صورت عدم دریافت پیامک، تلفن همراه خود را خاموش و روشن کنید و از آنتندهی آن مطمئن شوید.
- ممکن است به دلایلی دریافت پیامک از سرشمارههای بیتپین را مسدود کرده باشید که در این صورت با ارسال عدد ۱۲ به سرشمارههای 2000220 و 100020002010 مشکل برطرف خواهد شد.
- عدم دریافت پیامک ممکن است به اختلال در دکلهای مخابراتی مرتبط باشد که این موضوع از حیطه کنترل بیتپین خارج است.
- مطمئن شوید که در حال ورود به بیتپین هستید و از بخش ثبتنام اقدام به ورود نکردهاید.
- در صورت درخواست چندین باره کد، آخرین کد ارسالی معتبر است.
- هر کد را در کادر مخصوص خود وارد کنید. بهعنوان مثال، کدی که از پیامک دریافت میکنید را در همان کادر بنویسید و کدی که از ایمیل دریافت نموده را در کادر خود بنویسید.
به روز شده در: 30/05/2024