چرا کد تایید به پیامک یا ایمیل دریافت نمیکنم؟
بعضی مواقع کد تایید ایمیل به پوشه Spam یا هرزنامه ارسال میشود. زمانی که کد دریافت نکردید، به این پوشه مراجعه کنید. برای اینکه مجدد به این پوشه ارسال نشود، در کنار ایمیل دریافتی دکمه «Report not spam» را کلیک کنید.

مطمئن شوید که در حال چک کردن همان آدرس ایمیلی هستید که در بیتپین با آن ثبتنام کردهاید.
ممکن است ایمیل در پوشههایی بهجز اینباکس مانند پروموشن، اسپم، جانک، هرزنامه ارسال شده باشد. لذا در صورت عدم دریافت همه پوشههای ایمیل خود را بررسی کنید.
هر کد را در کادر مخصوص خود وارد کنید. بهعنوان مثال، کدی که از پیامک دریافت میکنید را در همان کادر بنویسید و کدی که از ایمیل دریافت نموده را در کادر خود بنویسید.
در صورت درخواست چندین باره کد، آخرین کد ارسالی معتبر است.
گاهی مواقع پیامک دریافت نمیکنید؛ لطفا ابتدا پوشه اسپم و بلاک شده پیامکهای خود را چک کنید. در صورت عدم دریافت، تلفن همراه خود را خاموش و روشن کنید و از آنتن دهی کامل مطمئن شوید. عدم دریافت پیامک ممکن است به اختلال در دکلهای مخابراتی مرتبط باشد و از حیطه کنترل بیتپین خارج است.

نکات مهم
مطمئن شوید که در حال چک کردن همان آدرس ایمیلی هستید که در بیتپین با آن ثبتنام کردهاید.
ممکن است ایمیل در پوشههایی بهجز اینباکس مانند پروموشن، اسپم، جانک، هرزنامه ارسال شده باشد. لذا در صورت عدم دریافت همه پوشههای ایمیل خود را بررسی کنید.
هر کد را در کادر مخصوص خود وارد کنید. بهعنوان مثال، کدی که از پیامک دریافت میکنید را در همان کادر بنویسید و کدی که از ایمیل دریافت نموده را در کادر خود بنویسید.
در صورت درخواست چندین باره کد، آخرین کد ارسالی معتبر است.
گاهی مواقع پیامک دریافت نمیکنید؛ لطفا ابتدا پوشه اسپم و بلاک شده پیامکهای خود را چک کنید. در صورت عدم دریافت، تلفن همراه خود را خاموش و روشن کنید و از آنتن دهی کامل مطمئن شوید. عدم دریافت پیامک ممکن است به اختلال در دکلهای مخابراتی مرتبط باشد و از حیطه کنترل بیتپین خارج است.
به روز شده در: 23/07/2023